Telefonos ügyfélszolgálatunk átmeneti technikai hiba miatt nem tud hívást fogadni. Ügyintézéshez, kérjük vegye igénybe honlapunk webes ügyfélszolgálatát, amely továbbra is zavartalanul működik.
Vissza a főoldalra

BELÜGYMINISZTÉRIUM ORSZÁGOS KATASZTRÓFAVÉDELMI
FŐIGAZGATÓSÁG GAZDASÁGI ELLÁTÓ KÖZPONT

Kéményseprőipari tevékenység

Ugrás a Katasztrófavédelem főoldalára
  • Nyitólap
  • Hírek
  • Tájékoztatók
  • Szervezet
  • Online ügyintézés
  • Kéményseprőipari műszaki irányelvek
  • Dokumentumok
  • Panaszkezelés
  • Díjszabás
  • Gyakran ismételt kérdések
Vissza a főoldalra Kéményseprőipari tevékenység
  • Nyitólap
  • Tevékenységek
  • Sormunka
  • Megrendelésre végzett tevékenységek
  • Hírek
  • Tájékoztatók
  • Környezetvédelem
  • Kéménytan
  • Milyen hibák fordulhatnak elő?
  • Az égéstermék-elvezetők csoportosítása
  • Az égéstermék-elvezetők jelei és azok magyarázata
  • A kéményseprőipar története
  • Letölthető brosúrák
  • Szervezet
  • Bemutatkozás
  • Szervezeti ábra
  • Munkaruha, igazolvány
  • Üzletszabályzat
  • Karrier
  • Karrier építés
  • Kollektív szerződés
  • Állásajánlatok
  • Legfrissebb ajánlataink
  • Jelentkezési folyamat
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Dokumentumok
  • Tevékenységre vonatkozó szabályzók
  • Az iparággal kapcsolatos szabványok, műszaki irányelvek és rendeletek
  • Ügyfélszolgálat
  • Online ügyintézés
  • Vármegyei irodák
  • Ügyfélszabályzat
  • Köszönőlevelek
  • Panaszkezelés
  • Díjszabás
  • GYIK

Hírek, sajtóanyagok

Országos konferencián a kéményseprő-ügyfélszolgálat munkatársai

2018.02.02

Február elsején – az idén első alkalommal – gyűltek össze az ország katasztrófavédelem által ellátott tizenhét megyéjéből és a központi call-centerből a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Ellátó Központ kéményseprő-ügyfélszolgálatának munkatársai, hogy közösen értékeljék az elvégzett munkát és áttekintsék az előttük álló feladatokat.

Rövid köszöntőjében Tóth László tűzoltó ezredes, a Gazdasági Ellátó Központ kéményseprőipari igazgatóhelyettese a „szervezet hangjainak” nevezte az ügyfélszolgálati kollégákat, hozzátéve, hogy az elmúlt esztendőben személyes, telefonos és írásos ügyfélszolgálati munkájuk során több mint háromszázezerszer kerültek kapcsolatba állampolgárral. Az ügyfélszolgálati tevékenység mérésére kialakított rendszer szerint a kollégák a hozzájuk bármilyen csatornán befutott megkereséseket megfelelőképpen rendezik.

A program következő részében a tevékenységet érintő jogszabályok 2018. évi változásairól, a megyei ügyfélszolgálatok tapasztalatairól, a közérdekű állampolgári bejelentések, panaszok illetékességi és eljárásrendjéről, valamint a kéményseprőipari tevékenységről szóló honlap működésének tapasztalatairól hangzott el egy-egy előadás.  Az ügyfélszolgálati munkában alkalmazott egységes kommunikáció, és az ügyfelek tájékoztatása kapcsán megfogalmazódó elvárások kérdéseiről Dávid Éva a kéményseprő-ügyfélszolgálat csoportvezetője tájékoztatta a kollégákat és a GEK vezetőit.

A 2018-as év legfőbb célkitűzése, hogy az ügyfelek kéréseit kompetens ügyintézéssel és pro-aktivitással kezeljék. Felhívta a figyelmet arra, hogy a telefonos ügyfélszolgálati munka összetettsége miatt igen nagy odafigyelést igényel, hiszen a szituációk helyes kezelése rendkívül fontos. Elengedhetetlen, hogy a munkatársak továbbra is felkészülten, megfelelő szakmai tudással és empátiával, ügyfélcentrikusan járjanak el a lakosságot érintő kéményseprési ügyekben.

Az előadások után Berecz György tűzoltó ezredes, igazgató zárszavában elismerését fejezte ki az ügyfélszolgálaton helytálló munkatársaknak. Kiemelte, a kéményseprőipari szervezetnél rendkívül fontos az ügyfélszolgálati kollégák kiegyensúlyozottsága, és az, hogy meglévő jó kommunikációs képességeiket folyamatosan továbbfejlesszék. A résztvevők mindhárom területen, a személyes, telefonos és elektronikus ügyfélszolgálati munkában is remekül teljesítettek, és egyetlen év alatt elérték a hazai vállalatok ügyfélkiszolgálásának minőségét, zárta szavait az igazgató.




  • A rendezvény megnyitása
  • Kép a közönségről
  • Hangulatkép
  • Hangulatkép a rendezvényről
  • Hangulatkép a rendezvényről 2
  • Hangulatkép a rendezvényről 3
  • Hangulatkép a rendezvényről 4
  • Dávid Éva csoporetvezető előadást tart
  • Közönség
  • Kép a résztvevőkről
  • Berecz György GEK igazgató beszél
  • Berecz György beszédet mond
  • Közönség 2
  • Előadás
  • Közönség 3
  • Közönség 4
  • Tóth László előadást tart 1
  • Tóth László előadást tart 2
  • Előadás 2
  • Előadás 3

Fotó: Kissné Papp Timea - BM OKF GEK

Honlaptérkép Impresszum Adatkezelési tájékoztató Közérdekű adatok GYIK Akadálymentesség
© 2025 Kéményseprőipari tevékenység