Telefonos ügyfélszolgálatunk átmeneti technikai hiba miatt nem tud hívást fogadni. Ügyintézéshez, kérjük vegye igénybe honlapunk webes ügyfélszolgálatát, amely továbbra is zavartalanul működik.
Vissza a főoldalra

BELÜGYMINISZTÉRIUM ORSZÁGOS KATASZTRÓFAVÉDELMI FŐIGAZGATÓSÁG
GAZDASÁGI ELLÁTÓ KÖZPONT

Kéményseprőipari tevékenység

Ugrás a Katasztrófavédelem főoldalára
  • Nyitólap
  • Hírek
  • Tájékoztatók
  • Szervezet
  • Online ügyintézés
  • Dokumentumok
  • Panaszkezelés
  • Díjszabás
  • Gyakran ismételt kérdések
Vissza a főoldalra Kéményseprőipari tevékenység
  • Nyitólap
  • Tevékenységek
  • Sormunka
  • Megrendelésre végzett tevékenységek
  • Hírek
  • Tájékoztatók
  • Környezetvédelem
  • Kéménytan
  • Milyen hibák fordulhatnak elő?
  • Az égéstermék-elvezetők csoportosítása
  • Az égéstermék-elvezetők jelei és azok magyarázata
  • A kéményseprőipar története
  • Letölthető brosúrák
  • Szervezet
  • Bemutatkozás
  • Szervezeti ábra
  • Munkaruha, igazolvány
  • Üzletszabályzat
  • Karrier
  • Karrier építés
  • Kollektív szerződés
  • Állásajánlatok
  • Legfrissebb ajánlataink
  • Jelentkezési folyamat
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Dokumentumok
  • Tevékenységre vonatkozó szabályzók
  • Az iparággal kapcsolatos szabványok és rendeletek
  • Ügyfélszolgálat
  • Online ügyintézés
  • Vármegyei irodák
  • Ügyfélszabályzat
  • Köszönőlevelek
  • Panaszkezelés
  • Díjszabás
  • GYIK

Köszönőlevél

Balatonföldvári
2016-11-17

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Megelégedettségemnek szeretnék hangot adni munkatársuk (Fejes Tibor) 2016.11.17-ei, a lakásomban végzett ténykedésével kapcsolatban.

Idősödő, egyedül élő, mozgássérült ember vagyok. A közeljövőben egy jelentős lakás felújításba szeretnék belevágni, miáltal félig már dobozokban élek, és minden egy kicsit a feje tetején áll. Ráadásul munkatársuk előre jelzett érkezését is elnéztem valahogy, így teljesen váratlanul ért a kopogása, és egy kis türelmét kellett kérnem, amíg fogadóképes állapotba hozom magamat. Munkatársuk a legkisebb nemtetszésének se adott hangot, amiért megvárakoztattam, s teljes megértéssel fogadta állapotomból adódó nehézségeimet.

Tizenkét lakásos, gázfűtéses társasházban lakom, az ellenőrzés gyorsan és problémamentesen lezajlott. A papírok kitöltése során munkatársuk nemcsak a jelenlegi állapotokat rögzítette, de arra is felhívta a figyelmemet, hogy a felújítás során milyen szempontokra legyek tekintettel -- így pl. az új nyílászárók légbeeresztő nyílásainak meglétére, azok tisztán tartására, a páraelszívók és szellőző-ventilátorok miatt a levegőutánpótlás esetleges hiányára stb. stb.

Jó érzés volt megtapasztalni munkatársuk figyelmességét, szakmai tudását. Ilyen hozzáállással, ilyen odafigyeléssel biztos, hogy sikeres harcot vívhatnak a szakmájukba vágó, és sajnos még mindig gyakori katasztrófákkal szemben. Ehhez a küzdelemhez kívánok mindannyiuknak sok sikert és jó egészséget!

balatonföldvári lakos


Vissza
Honlaptérkép Impresszum Adatkezelési tájékoztató Közérdekű adatok GYIK Akadálymentesség
© 2023 Kéményseprőipari tevékenység