Szakmai értekezletet tartott a kéményseprőipari szervezet
Február 19-én megtartotta szakmai értekezletét a BM OKF Gazdasági Ellátó Központ Kéményseprőipari Igazgatóhelyettesi Szervezete a katasztrófavédelem központjában. A vármegyei ellátási csoportvezetők részvételével megtartott eseményen a szakmai ismeretek bővítése, illetve a szervezetet érintő jogszabályváltozások feldolgozása volt a cél.
Az igazgatóhelyettesi szervezet által rendezett eseményen megjelenteket Tóth László tűzoltó ezredes, igazgatóhelyettes köszöntötte, majd értékelte a vármegyei ellátási csoportvezetők munkáját.
A szakmai értekezlet első előadását Dávid Éva ügyfélszolgálati csoportvezető tartotta, beszélt az ügyfélszolgálati folyamatokra vonatkozó eljárásrendről, majd a különböző típusú ügyfélmegkeresésekkel kapcsolatos kommunikációs tevékenységet mutatta be. Ezt követően Pató Patrícia Johanna, a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. csoportkoordinátora tartott előadást, amelyben kitért a kéményseprőipari ügyfélszolgálat által használt chatbot eredményeire, tanulási folyamatára, valamint az ügyfélbarát chatszolgáltatás kulcstényezőit taglalta.
A prezentációk sora dr. Köblös Krisztina jogász és Papp László kéményseprőipari koordinátor bemutatójával zárult, akik az idei jogszabályváltozás elméleti és gyakorlati hátterét ismertették.
A szakmai értekezletet Pásztor József tűzoltó ezredes, a BM OKF GEK igazgatója zárta, aki megköszönte a szakterületen dolgozók munkáját, hangsúlyozta az ügyfelekkel való kommunikáció fontosságát, valamint a kéményseprőszakma életvédelmi jelentőségét.
Fotó: -