Telefonos ügyfélszolgálatunk átmeneti technikai hiba miatt nem tud hívást fogadni. Ügyintézéshez, kérjük vegye igénybe honlapunk webes ügyfélszolgálatát, amely továbbra is zavartalanul működik.
Vissza a főoldalra

BELÜGYMINISZTÉRIUM ORSZÁGOS KATASZTRÓFAVÉDELMI
FŐIGAZGATÓSÁG GAZDASÁGI ELLÁTÓ KÖZPONT

Kéményseprőipari tevékenység

Ugrás a Katasztrófavédelem főoldalára
  • Nyitólap
  • Hírek
  • Tájékoztatók
  • Szervezet
  • Online ügyintézés
  • Kéményseprőipari műszaki irányelvek
  • Dokumentumok
  • Panaszkezelés
  • Díjszabás
  • Gyakran ismételt kérdések
Vissza a főoldalra Kéményseprőipari tevékenység
  • Nyitólap
  • Tevékenységek
  • Sormunka
  • Megrendelésre végzett tevékenységek
  • Hírek
  • Tájékoztatók
  • Környezetvédelem
  • Kéménytan
  • Milyen hibák fordulhatnak elő?
  • Az égéstermék-elvezetők csoportosítása
  • Az égéstermék-elvezetők jelei és azok magyarázata
  • A kéményseprőipar története
  • Letölthető brosúrák
  • Szervezet
  • Bemutatkozás
  • Szervezeti ábra
  • Munkaruha, igazolvány
  • Üzletszabályzat
  • Karrier
  • Karrier építés
  • Kollektív szerződés
  • Állásajánlatok
  • Legfrissebb ajánlataink
  • Jelentkezési folyamat
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Dokumentumok
  • Tevékenységre vonatkozó szabályzók
  • Az iparággal kapcsolatos szabványok, műszaki irányelvek és rendeletek
  • Ügyfélszolgálat
  • Online ügyintézés
  • Vármegyei irodák
  • Ügyfélszabályzat
  • Köszönőlevelek
  • Panaszkezelés
  • Díjszabás
  • GYIK

Hírek, sajtóanyagok

Fél év alatt több mint kilencezer kérdésre válaszolt MIA

2023.05.16

Már több mint fél éve segíti a katasztrófavédelem kéményseprőipari ügyfélszolgálatának munkáját MIA, a chatbot, azaz egy mesterséges intelligenciával támogatott kommunikációs asszisztens. Tízből kilenc kérdést önállóan, vagy majdnem önállóan válaszolt meg.

Működése első hat hónapjában az ügyfelek 4 ezer 568 alkalommal indítottak beszélgetést a próbaüzemben működő MIA-val. Az oldalra látogatók összesen 9 ezer 52 kérdést tettek fel, amelyekre MIA maradéktalanul válaszolt. A chatbot a válaszok 18 százalékát automatikusan, emberi beavatkozás nélkül küldte ki, 72 százalékban félautomatikusan, az ügyintéző jóváhagyásával válaszolt, és csupán a kérdések 10 százalékánál fordult elő, hogy a választ az ügyintéző alkotta meg.

A visszajelzések terén jelentős fejlődés figyelhető meg MIA esetében, ugyanis a chatbot az első hónapot követően még csupán a válaszok 12 százalékát tudta automatikusan megválaszolni, míg mostanra ez a szám a másfélszeresére emelkedett, továbbá az ügyintéző által megalkotott válaszoknál is megfigyelhető egy 3 százalékos csökkenés. Mindez azt mutatja, hogy a rendszer hatékony öntanulásra képes.

Az érdeklődők jelentős részben továbbra is a kéményseprés megrendeléséről, illetve arról kérdezték MIA-t, mikor érkezik a szakember. 

A tesztüzemben működő chatbot az egyszerűbb kérdésekre néhány percen belül képes válaszolni, az ügyfelektől kapott kérdéskörök alapján pedig folyamatosan bővíti tudását. A hosszú távú cél az, hogy MIA a jövőben képes legyen a lehető legkevesebb emberi beavatkozás mellett megfelelően tájékoztatni az oldalra látogatókat, ehhez pedig arra van szükség, hogy a felhasználók minél többet kérdezzenek az öntanuló rendszertől.

Honlaptérkép Impresszum Adatkezelési tájékoztató Közérdekű adatok GYIK Akadálymentesség
© 2025 Kéményseprőipari tevékenység