Telefonos ügyfélszolgálatunk átmeneti technikai hiba miatt nem tud hívást fogadni. Ügyintézéshez, kérjük vegye igénybe honlapunk webes ügyfélszolgálatát, amely továbbra is zavartalanul működik.
Vissza a főoldalra

BELÜGYMINISZTÉRIUM ORSZÁGOS KATASZTRÓFAVÉDELMI
FŐIGAZGATÓSÁG GAZDASÁGI ELLÁTÓ KÖZPONT

Kéményseprőipari tevékenység

Ugrás a Katasztrófavédelem főoldalára
  • Nyitólap
  • Hírek
  • Tájékoztatók
  • Szervezet
  • Online ügyintézés
  • Kéményseprőipari műszaki irányelvek
  • Dokumentumok
  • Panaszkezelés
  • Díjszabás
  • Gyakran ismételt kérdések
Vissza a főoldalra Kéményseprőipari tevékenység
  • Nyitólap
  • Tevékenységek
  • Sormunka
  • Megrendelésre végzett tevékenységek
  • Hírek
  • Tájékoztatók
  • Környezetvédelem
  • Kéménytan
  • Milyen hibák fordulhatnak elő?
  • Az égéstermék-elvezetők csoportosítása
  • Az égéstermék-elvezetők jelei és azok magyarázata
  • A kéményseprőipar története
  • Letölthető brosúrák
  • Szervezet
  • Bemutatkozás
  • Szervezeti ábra
  • Munkaruha, igazolvány
  • Üzletszabályzat
  • Karrier
  • Karrier építés
  • Kollektív szerződés
  • Állásajánlatok
  • Legfrissebb ajánlataink
  • Jelentkezési folyamat
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Dokumentumok
  • Tevékenységre vonatkozó szabályzók
  • Az iparággal kapcsolatos szabványok, műszaki irányelvek és rendeletek
  • Ügyfélszolgálat
  • Online ügyintézés
  • Vármegyei irodák
  • Ügyfélszabályzat
  • Köszönőlevelek
  • Panaszkezelés
  • Díjszabás
  • GYIK

Hírek, sajtóanyagok

Jelentősen nőtt a kéményseprő - ügyfélszolgálatok forgalma

2023.03.20

2022-ben legtöbben a telefonos ügyintézést választották a kéményseprők ügyfélszolgálatán, de a webmailek száma, valamint az írásbeli és a személyes megkeresések száma is emelkedő tendenciát mutatott a korábbi évhez képest.

Az elmúlt évben az ügyfélszolgálati csatornákon összesen több mint 151 ezer ügyfélmegkeresést regisztráltak, ezeknek a jelentős részét a telefonhívások tették ki. 85 ezernél is több hívás futott be január 1. és december 31. között, ami 65 százalékos emelkedést jelent 2021-hez képest. Az ügyfelek 77 százalékban megrendeléssel és időpontfoglalással kapcsolatban keresték fel ilyen módon az ügyfélszolgálatot.

Az írásbeli megkeresések száma is jelentős emelkedést mutatott az előző évhez képest. 2022-ben ezek száma meghaladta a 14 ezer 600-t, ami több mint 20 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi adathoz képest. A megkeresések háromnegyedében általános információkhoz szerettek volna jutni, legtöbbször a szolgáltatás megrendelésének folyamatáról és az ehhez szükséges dokumentumokról érdeklődtek az ügyfelek, de az időpontfoglalások és megrendelések aránya is meghaladta a 20 százalékot.

A személyes megkeresések esetében is jelentős volt tavaly a növekedés. Míg 2021-ben megközelítőleg 17 ezren keresték fel a megyei és a fővárosi ügyfélszolgálatokat, addig 2022-ben ez a szám meghaladta a 27 ezer 700-t, ez 65 százalékos emelkedést jelent. A személyes megkeresések több mint fele a budapesti ügyfélszolgálatot érintette, leggyakrabban általános információk iránt érdeklődtek, de időpontfoglalás vagy megrendelés érdekében is sokan keresték az ügyfélszolgálatokat.

A honlapon keresztül érkező webmailek száma is növekvő tendenciát mutat. 2022-ben összesen 20 ezer 764 online megkeresés érkezett az ügyfélszolgálatokra, közülük 15 ezer 195 időpontfoglalásra, 5569 pedig megrendelésre irányult. 2021-hez képest 16 százalékkal emelkedett az online megkeresések száma.

2022. november 4-én indította el a katasztrófavédelem kéményseprőipari szerve a MIA névre keresztelt öntanuló Chatbotot. Az érdeklődők az év utolsó szűk két hónapjában összesen 3951 alkalommal éltek a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőséggel, a robotnak feltett kérdésekre több mint 4100 válasz ment ki. Az esetek több mint háromnegyedében MIA félautomatikusan válaszolt, míg a kérdések 12 százalékára automatikusan, emberi beavatkozás nélkül reagált, és csupán a válaszok nagyjából 10 százalékában volt szükség konkrét ügyintézői segítségre.

Honlaptérkép Impresszum Adatkezelési tájékoztató Közérdekű adatok GYIK Akadálymentesség
© 2025 Kéményseprőipari tevékenység