Telefonos ügyfélszolgálatunk átmeneti technikai hiba miatt nem tud hívást fogadni. Ügyintézéshez, kérjük vegye igénybe honlapunk webes ügyfélszolgálatát, amely továbbra is zavartalanul működik.
Vissza a főoldalra

BELÜGYMINISZTÉRIUM ORSZÁGOS KATASZTRÓFAVÉDELMI
FŐIGAZGATÓSÁG GAZDASÁGI ELLÁTÓ KÖZPONT

Kéményseprőipari tevékenység

Ugrás a Katasztrófavédelem főoldalára
  • Nyitólap
  • Hírek
  • Tájékoztatók
  • Szervezet
  • Online ügyintézés
  • Kéményseprőipari műszaki irányelvek
  • Dokumentumok
  • Panaszkezelés
  • Díjszabás
  • Gyakran ismételt kérdések
Vissza a főoldalra Kéményseprőipari tevékenység
  • Nyitólap
  • Tevékenységek
  • Sormunka
  • Megrendelésre végzett tevékenységek
  • Hírek
  • Tájékoztatók
  • Környezetvédelem
  • Kéménytan
  • Milyen hibák fordulhatnak elő?
  • Az égéstermék-elvezetők csoportosítása
  • Az égéstermék-elvezetők jelei és azok magyarázata
  • A kéményseprőipar története
  • Letölthető brosúrák
  • Szervezet
  • Bemutatkozás
  • Szervezeti ábra
  • Munkaruha, igazolvány
  • Üzletszabályzat
  • Karrier
  • Karrier építés
  • Kollektív szerződés
  • Állásajánlatok
  • Legfrissebb ajánlataink
  • Jelentkezési folyamat
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Dokumentumok
  • Tevékenységre vonatkozó szabályzók
  • Az iparággal kapcsolatos szabványok, műszaki irányelvek és rendeletek
  • Ügyfélszolgálat
  • Online ügyintézés
  • Vármegyei irodák
  • Ügyfélszabályzat
  • Köszönőlevelek
  • Panaszkezelés
  • Díjszabás
  • GYIK

Hírek, sajtóanyagok

Novemberben majdnem hatszázszor fordultak MIA-hoz

2022.12.16

November 4-e óta segíti a katasztrófavédelem kéményseprőipari ügyfélszolgálatának munkáját MIA, a chatbot, azaz egy mesterséges intelligenciával támogatott kommunikációs asszisztens.

Működése első hónapjában az ügyfelek 596 alkalommal indítottak beszélgetést a próbaüzemben működő MIA-val, ami jelentős növekedést jelent a korábbi chat típusú megkeresésekhez képest. Az oldalra látogatók összesen 2 ezer 320 kérdést tettek fel, amelyekre MIA maradéktalanul válaszolt. A chatbot a válaszok 12 százalékát automatikusan, emberi beavatkozás nélkül küldte ki, 75 százalékban félautomatikusan, az ügyintéző jóváhagyásával válaszolt, és csupán a kérdések 13 százalékánál fordult elő, hogy a választ az ügyintéző alkotta meg.

Az ügyfelek részéről a MIA-hoz érkező kérdések legnagyobb része a kéményseprő-szolgáltatás megrendelésére vonatkozott, illetve arra, hogy mikor érkezik a szakember.

A tesztüzemben működő chatbot az egyszerűbb kérdésekre néhány percen belül képes válaszolni, az ügyfelektől kapott kérdéskörök alapján pedig folyamatosan bővíti tudását. A hosszú távú cél az, hogy MIA a jövőben képes legyen a lehető legkevesebb emberi beavatkozás mellett megfelelő tájékoztatást nyújtani az oldalra látogatók számára.




  • Kéményseprőipari tevékenység

Fotó: Szőke Péter BM OKF

Honlaptérkép Impresszum Adatkezelési tájékoztató Közérdekű adatok GYIK Akadálymentesség
© 2025 Kéményseprőipari tevékenység