Telefonos ügyfélszolgálatunk átmeneti technikai hiba miatt nem tud hívást fogadni. Ügyintézéshez, kérjük vegye igénybe honlapunk webes ügyfélszolgálatát, amely továbbra is zavartalanul működik.
Vissza a főoldalra

BELÜGYMINISZTÉRIUM ORSZÁGOS KATASZTRÓFAVÉDELMI
FŐIGAZGATÓSÁG GAZDASÁGI ELLÁTÓ KÖZPONT

Kéményseprőipari tevékenység

Ugrás a Katasztrófavédelem főoldalára
  • Nyitólap
  • Hírek
  • Tájékoztatók
  • Szervezet
  • Online ügyintézés
  • Kéményseprőipari műszaki irányelvek
  • Dokumentumok
  • Panaszkezelés
  • Díjszabás
  • Gyakran ismételt kérdések
Vissza a főoldalra Kéményseprőipari tevékenység
  • Nyitólap
  • Tevékenységek
  • Sormunka
  • Megrendelésre végzett tevékenységek
  • Hírek
  • Tájékoztatók
  • Környezetvédelem
  • Kéménytan
  • Milyen hibák fordulhatnak elő?
  • Az égéstermék-elvezetők csoportosítása
  • Az égéstermék-elvezetők jelei és azok magyarázata
  • A kéményseprőipar története
  • Letölthető brosúrák
  • Szervezet
  • Bemutatkozás
  • Szervezeti ábra
  • Munkaruha, igazolvány
  • Üzletszabályzat
  • Karrier
  • Karrier építés
  • Kollektív szerződés
  • Állásajánlatok
  • Legfrissebb ajánlataink
  • Jelentkezési folyamat
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Dokumentumok
  • Tevékenységre vonatkozó szabályzók
  • Az iparággal kapcsolatos szabványok, műszaki irányelvek és rendeletek
  • Ügyfélszolgálat
  • Online ügyintézés
  • Vármegyei irodák
  • Ügyfélszabályzat
  • Köszönőlevelek
  • Panaszkezelés
  • Díjszabás
  • GYIK

Hírek, sajtóanyagok

MIA, a chatbot segíti a kéményseprők ügyfélszolgát

2022.11.10

November 4-e óta a mesterséges intelligenciával támogatott kommunikációs asszisztens, MIA, a chatbot segíti a katasztrófavédelem kéményseprőipari ügyfélszolgálatának munkáját.

A próbaüzemben működő robotot a gyorsabb és professzionálisabb ügyfélkiszolgálás érdekében állították munkába.

MIA egy úgynevezett hybrid chat rendszer, amely a tesztüzem alatt képes az egyszerűbb kérdésekre néhány percen belül válaszolni, emellett pedig az ügyfelektől kapott kérdések alapján folyamatosan tanul, fejleszti magát. A kérdések sokszínűsége miatt a tesztüzem ideje alatt előfordulhat, hogy a válaszhoz szükség van az ügyintézők beavatkozására, de a hosszú távú cél az, hogy MIA képes legyen önállóan megválaszolni a beérkező kérdéseket.

A chatbot jelenleg hétfőtől-péntekig reggel 6 és este 10 óra között, míg a hétvégén 6 óra 40 perc és este 10 között képes a válaszadásra. Abban az esetben, ha MIA a nyitvatartási időn kívül kap olyan kérdést, amelyhez még kevés a tudása, a rendszer jelzi az ügyfél számára, hogy pontosítsa a bejelentését, vagy hívja fel a 1818-as telefonszámot.

Fotó: Szőke Péter BM OKF

Honlaptérkép Impresszum Adatkezelési tájékoztató Közérdekű adatok GYIK Akadálymentesség
© 2025 Kéményseprőipari tevékenység