MIA, a chatbot segíti a kéményseprők ügyfélszolgát
November 4-e óta a mesterséges intelligenciával támogatott kommunikációs asszisztens, MIA, a chatbot segíti a katasztrófavédelem kéményseprőipari ügyfélszolgálatának munkáját.
A próbaüzemben működő robotot a gyorsabb és professzionálisabb ügyfélkiszolgálás érdekében állították munkába.
MIA egy úgynevezett hybrid chat rendszer, amely a tesztüzem alatt képes az egyszerűbb kérdésekre néhány percen belül válaszolni, emellett pedig az ügyfelektől kapott kérdések alapján folyamatosan tanul, fejleszti magát. A kérdések sokszínűsége miatt a tesztüzem ideje alatt előfordulhat, hogy a válaszhoz szükség van az ügyintézők beavatkozására, de a hosszú távú cél az, hogy MIA képes legyen önállóan megválaszolni a beérkező kérdéseket.
A chatbot jelenleg hétfőtől-péntekig reggel 6 és este 10 óra között, míg a hétvégén 6 óra 40 perc és este 10 között képes a válaszadásra. Abban az esetben, ha MIA a nyitvatartási időn kívül kap olyan kérdést, amelyhez még kevés a tudása, a rendszer jelzi az ügyfél számára, hogy pontosítsa a bejelentését, vagy hívja fel a 1818-as telefonszámot.
Fotó: Szőke Péter BM OKF