Kampány a kéményseprés népszerűsítéséért
A BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság számára készített kampányt a Human Telex, amely a kéményseprés fontosságára hívja fel a figyelmet, mivel a szolgáltatás 2018 januárja óta már csak önkéntesen vehető igénybe, szemben a korábbi, éves felülvizsgálati kötelezettséggel. Forrás: Kreatív
A korábban kötelező éves kéményellenőrzésre 2018. január elseje óta a családi házak esetében akkor kerül sor, ha a tulajdonosok jelzik a szolgáltatás iránti igényüket. Maguk dönthetik el tehát, hogy mikor kérik a kürtők ingyenes tisztítását. A BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság ezért kampányt indított a kéményseprés fontosságáról, ami arra is felhívja a figyelmet, hogy a külön háztartásban élő, például idősebb családtagokról is gondoskodni kell.
A kommunikációhoz elkészüt reklámfilm a didaktikus magyarázat helyett azt mutatja be, hogy mennyi fontos, kedves momentum férhet bele fél órába, amelyet otthon töltünk. Felhívja a figyelmet, hogy éppen ennyi ideig tart egy átlagos kéményellenőrzés és tisztítás is, ami biztosítja ezeknek a meghitt pillanatoknak a biztonságát és az otthon melegét.
A film kreatív koncepcióját és megvalósítását a Human Telex Advertising & Event jegyzi. A kampány további kommunikációs elemekkel folytatódik 2019-ben.
Fotó: Humán Telex Kft.