Telefonos ügyfélszolgálatunk átmeneti technikai hiba miatt nem tud hívást fogadni. Ügyintézéshez, kérjük vegye igénybe honlapunk webes ügyfélszolgálatát, amely továbbra is zavartalanul működik.
Vissza a főoldalra

BELÜGYMINISZTÉRIUM ORSZÁGOS KATASZTRÓFAVÉDELMI
FŐIGAZGATÓSÁG GAZDASÁGI ELLÁTÓ KÖZPONT

Kéményseprőipari tevékenység

Ugrás a Katasztrófavédelem főoldalára
  • Nyitólap
  • Hírek
  • Tájékoztatók
  • Szervezet
  • Online ügyintézés
  • Kéményseprőipari műszaki irányelvek
  • Dokumentumok
  • Panaszkezelés
  • Díjszabás
  • Gyakran ismételt kérdések
Vissza a főoldalra Kéményseprőipari tevékenység
  • Nyitólap
  • Tevékenységek
  • Sormunka
  • Megrendelésre végzett tevékenységek
  • Hírek
  • Tájékoztatók
  • Környezetvédelem
  • Kéménytan
  • Milyen hibák fordulhatnak elő?
  • Az égéstermék-elvezetők csoportosítása
  • Az égéstermék-elvezetők jelei és azok magyarázata
  • A kéményseprőipar története
  • Letölthető brosúrák
  • Szervezet
  • Bemutatkozás
  • Szervezeti ábra
  • Munkaruha, igazolvány
  • Üzletszabályzat
  • Karrier
  • Karrier építés
  • Kollektív szerződés
  • Állásajánlatok
  • Legfrissebb ajánlataink
  • Jelentkezési folyamat
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Dokumentumok
  • Tevékenységre vonatkozó szabályzók
  • Az iparággal kapcsolatos szabványok, műszaki irányelvek és rendeletek
  • Ügyfélszolgálat
  • Online ügyintézés
  • Vármegyei irodák
  • Ügyfélszabályzat
  • Köszönőlevelek
  • Panaszkezelés
  • Díjszabás
  • GYIK

Hírek, sajtóanyagok

Kéményseprőipari továbbképzésen a 1818 trénerei és mentorai

2018.10.11

A kéményseprőipari szervezet ügyfélszolgálati vezetője szakmai továbbképzést tartott a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. kormányzati ügyfélvonal igazgatóság trénereinek és mentorainak október tizedikén. A 1818 hívószámon működő kormányzati ügyfélvonal szolgáltatásainak egyike a BM OKF Gazdasági Ellátó Központtal közösen működtetett kéményseprő-ügyfélszolgálat, amelynek 9.1.6-os „általános információ” menüpontján a lakossági ügyfelek éjjel-nappal ingyenesen tájékozódhatnak a kéményseprést érintő kérdésekben.

A fűtési szezon közeledtével ugrásszerűen megemelkedett, és azóta is növekszik az ügyfélszolgálatra érkező hívások száma, amely egyre több alkalommal érinti az általános információk körét. A kormányzati ügyfélvonal munkatársai, az immár több mint két éve folyó közös munka részeként rendszeresen továbbképzéseken frissítik fel kéményseprőipari ismereteiket. Ezeken a találkozókon a problémás állampolgári kérdésektől az újdonságnak számító műszaki megoldásokig mindenféle kérdést egyeztetnek a két szervezet kéménysepréssel foglalkozó ügyfélszolgálatosai. Az itt elhangzottak a közös tudásbázisba kerülve gazdagítják, pontosítják és egységesítik a betelefonálók kérdéseire adott válaszokat. Mindkét szervezet alapvető célja, hogy a lakosságot érintő és kéménysepréssel összefüggő kérdésekre vagy problémákra, szakszerű, precíz, mégis személyre szabott megoldásokat adjon.

A fűtési szezonon kívüli időszakban havonta átlagban ötezer hívás érkezik az 1818 kormányzati ügyfélvonal kéménysepréssel foglalkozó 9 pont 1-es számra, ahol a betelefonáló szándékától függően lehet az ingyenes kéményseprést igényelni, megrendelést kezdeményezni, ügyet intézni, vagy tanácsot kérni. Szeptember és október hónapokban a hívások száma jellemzően megduplázódik – mondja Dávid Éva a BM OKF GEK kéményseprőipari ügyfélszolgálat-vezetője, a továbbképzés előadója. Egy-egy kolléga naponta 60-80 telefonbeszélgetést bonyolít. Nincs idő bizonytalankodni. A kérdések egyediek és minden ügyfél egyformán, maximális odafigyelést érdemel. Ahhoz, hogy minden alkalommal pontosan és megoldásra törekvően tudjanak akár a kormányzati ügyfélvonal, akár a kéményseprőipari szervezet munkatársai válaszolni, naprakész tudással és szakszerű ismeretekkel kell rendelkezniük.




  • 1818 ügyfélszolgálati konferencia
  • Dávid Éva csoporetvezető portréja
  • Dávid Éva csoporetvezető előadást tart 1
  • Dávid Éva csoporetvezető előadást tart 2
  • Kép a résztvevőkről
  • Dávid Éva csoporetvezető előadást tart 3
  • Kolléganő előadást tart
  • Dávid Éva csoporetvezető előadást tart 4
  • Dávid Éva csoporetvezető előadást tart 5

Fotó: Kissné Papp Timea - BM OKF GEK

Honlaptérkép Impresszum Adatkezelési tájékoztató Közérdekű adatok GYIK Akadálymentesség
© 2025 Kéményseprőipari tevékenység